Uw mening is onze zorg

De SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun zorgverzekeraar. De SKGZ wil haar klachtbehandeling verbeteren en daarom hebben wij uw hulp nodig.

Waar willen we me u over praten?
We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën over de volgende zaken:
– Wat verwacht u van onze dienstverlening?
– Hoe ziet de ideale klachtbehandeling er voor u uit?
– Hoe onafhankelijk denkt u dat de SKGZ is?
– Wat zou u willen dat we nog meer voor u kunnen doen?
Alle informatie die u ons geeft, wordt anoniem verwerkt. Als u dat wilt, houden wij u op de hoogte van de resultaten van het onderzoek en van de verbeteringen die wij gaan doorvoeren.

 

Hoe werkt het?
Wij spreken een tijdstip met u af, waarop u gebeld wordt voor een telefonisch interview. Het telefoongesprek duurt ongeveer 15 minuten. Het kan ook zijn dat u wordt uitgenodigd om op maandag 21 januari of op dinsdag 22 januari naar ons kantoor te komen voor een groepsgesprek. Dit gesprek duurt anderhalf tot maximaal twee uur en bestaat uit 3 rondes. Voor alle deelnemers aan het groepsgesprek hebben wij een VVV cadeaubon ter waarde van €25. Eventuele reiskosten vergoeden wij natuurlijk ook.

Meld u snel aan!
Wilt u deelnemen aan ons panel, stuurt u dan een e-mail naar communicatie@skgz.nl met uw naam en uw telefoonnummer. U kunt ook bellen naar 088 900 69 00 en vragen naar Herman van ’t Land, Anne-Marie Windhorst of Mirella Regeer.

Wij  horen graag van u!

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

Copyright © Op weg met de ander. Alle rechten voorbehouden. | Design: SV Productions | Privacyverklaring

Volg ons:          Zoeken: